mandag 5. juni 2017

Sweet baby.

Ser at det blir litt lenge mellom hver gang jeg bruker bloggen min for tiden.
Håper dere fortsatt titter innom allikevel.
 
Dette kortet har jeg laget for å ha utstilt på jobben min.
Papirene er fra StudioLight, roser,blonde og dotter er fra Staz.
Body og tekst er stanset ut med dies fra Creative Expressions.
 
 
Tusen takk for at akkurat du titter inom.
Tusen takk for kommentarer på forrige innlegg.
Ønsker dere alle en fortsatt fin og kreativ mandag.
Klem Heidi:)

2 kommentarer:

  1. Så søtt babykort! Lekker dies du har brukt.
    Ikkje så hyppige innlegg hos meg heller. Klarer eg ca 1 i veka er eg fornøyd :)

    SvarSlett
  2. Så skjønt babykort!
    Og den diesen er "bærre lekker" ;))
    Du har lager så mye flott i det siste, har stor sans for notisblokkene dine :))

    SvarSlett