søndag 11. juni 2017

10x10 kort.

Små 10x10 kort med rester er en ting jeg bare digger å lage.
Hos meg er det faktisk nå tomt for restepapir og mannge kort i boksen.
Mesteparten av kortene er allerede borte igjen.
Er så kjekt å ha liggende både for de som skal i mange bursdager
eller bare sende en liten blomsterhilsen.
Har bare stanset ut det på første kortet her.
ellers er alt hentet fra kassen med det rare i.
Så deilig å få brukt opp småting som ligger Rundtom.
 


 
Tusen takk for at akkurat du titter innom.
Takk for koselige kommentarer på forrige innlegg.
Klem Heidi:)

4 kommentarer:

  1. De er så nydelige småkortene dine :))
    Flinke du som får brukt opp restene dine på denne måten!

    SvarSlett
  2. Nydelige alle dine små kort! Kjekt å få brukt opp resteark...og fine var dem og:-)

    God sommer til deg og dine!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Kortene dine var nydelige, og veldig inspirerende. Tror jeg har 3-4 kasser med "det rare" i, og nå har jeg noe å bruke det på. På tide å utfordre seg selv igjen.

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Takk for koselig besøk i bloggen min. Det går i rykk og napp med oppdateringer der. Dagene går så raskt. :-)

    Så mange flotte kort du har laget, lekkert pyntet alle sammen.

    SvarSlett