mandag 8. mai 2017

Notisbøker i lilla.

Da var det på tide å oppdatere litt her.
En hel uke siden sist og jeg har nok ikke vert så flink til å
besøke andre blogger for tiden.
Det har vert mange ting rundt-om i det siste og da blir nok ikke
blogging prioritert hos meg dessverre.
 
Viser dere i dag to notisbøker(bare fremsiden da :)
Glemmer alltid å ta bilder av innsiden, må nok bli flinkere der ja.
Er en stund siden de her ble laget så hvor alt kommer fra, kan jeg ikke helt si.
 

 
Tusen takk for at akkurat du titter innom her hos meg.
Takk for koselige kommentarer på forrige innlegg.
Klem Heidi:)


4 kommentarer:

  1. Flott dekorerte notisbøker. Det lekre mønsterpapiret har eg også. Det er ofte oppe på bordet og lufter seg, men har ennå ikkje funnet ut kossen eg skal bruk det :)

    SvarSlett
  2. Lekre!
    Nydelige farger og blomster du har brukt :))

    SvarSlett
  3. Kjempefine begge to i lekre lilla farger, kjekke å gi bort disse:)

    SvarSlett