torsdag 9. mars 2017

Pyntet eske.

Her har jeg pyntet en eske med notislapper inni.
Esken ble kjøpt hos Notabene for leeeenge siden og blitt liggende i en skuff.
Det ble å dra den frem i lyset når jeg var på treff.
Papiret jeg har brukt her er fra Papirdesign, og er jo bare så utrolig nydelig.
På enden av papiret står det hva det heter og dette heter Dagen er din.
Så derfor brukte jeg teksten på denne.
Ellers så har jeg brukt blomster fra WOC, dies fra Marianne Design.
Bladene er dies fra Creative Expressions.
Jeg har raspet litt på alle kanter og satt på pute den i midten for å skape litt dybde.
 

 
Tusen takk for at akkurat du titter innom.
Takk for koselige kommentarer på forrige innlegg.
Ønsker alle en fortsatt fin torsdag. Klem Heidi:)

3 kommentarer:

  1. Flott eske - og papirene er helt skjønne!
    Dette var en fin gaveidé :))
    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Lekker pyntet eske! Nydelige konfirmasjonskort du har laget også:-)

    Ha en fin uke!
    Klem Laila.

    SvarSlett