onsdag 8. mars 2017

Konfirmasjonskort.

I dag har jeg et konfirmasjonskort å vise dere.
Her har jeg bare brukt hvit kartong.
Med dies fra Sizzix har jeg stanset ut den i midten og
åpningen med sømkanten er dies fra Marianne Design.
Deretter har jeg satt alt dette på puter for å skape dybde.
Bladene er dies fra Kort og Godt og blomstene fra WOC.
Teksten er fra Norsk Stempelblad
 

 
Tusen takk for at akkurat du titter innom.
Takk for koselige kommentarer på forrige innlegg.
Ønsker dere alle en fantastisk fin onsdag. Klem Heidi:)

2 kommentarer:

  1. Vakkert konfirmasjonskort!
    Nydelig med den diesen i midten.
    Så produktiv du har vært siden sist jeg var innom - flotte prosjekter du har laget!

    SvarSlett
  2. Det var virkelig flott med "lag på lag" med dies! Døgnet skulle hatt litt flere timer så en rakk over alt en har lyst å prøve :-) Klem

    SvarSlett