torsdag 2. mars 2017

Enda en eske til servietter og telys.

Så kjekt å se nye følgere her hos meg. Håper jeg kan være med å inspirere.
Tusen takk til dere for koselige kommentarer på forrige innlegg.
 
Så har jeg enda flere esker igjen å vise dere og her er den ene.
Denne er det en stund siden jeg laget og husker ikke helt hvor alt kommer fra.
Doilyen her er dies fra Sizzix. Bladene som er stanset ut i sølv er fra Joy Craft.
Blomstene har jeg kjøpt hos WOC. Klem er stanset ut av et alfabet fra Sizzix.
 

Tusen takk for at akkurat du titter innom.
Fortsatt fin torsdag kveld til dere alle. Klem Heidi:)

2 kommentarer:

  1. Dette kortet er så nydeleg. Eg likar oppbygginga, fargane, ja alt.
    Klem anita

    SvarSlett
  2. Nydelig eske! Kjempefine dies du har brukt og flott layout!
    Ha en fin helg:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett