lørdag 11. februar 2017

Livet består av øyeblikk............

Livet består av øyeblikk, husk å nyte dem.
Søndagen og morsdag er rundt hjørnet her.
Håper mange skal tilbringe dagen med sine nærmeste.
 
Dette er et kort jeg har laget for en god stund siden.
Papirene er fra Papirgleder, teksten er jeg litt usikker på.
Chipboarden er fra Wycinanka.
Blomsten er fra litt forskjellige.
 
Tipper det er flere enn meg som ikke alltid har ting i originalpakken,
eller husker hvor alt en bruker kommer fra.
Det er jammen meg mange leverandører til denne hobbyen våres.
 
Jeg prøver å skrive ned på lapp hva jeg bruker og fra hvem.
Men er det en stund siden jeg har laget kortet eller
prosjektet så er det ikke alltid at lappene er på rett plass.
 
Tusen takk for at akkurat du titter innom.
Takk for koselige kommentarer på forrige innlegg.
Ønsker dere alle en fantastisk morsdag. Klem Heidi:)

2 kommentarer:

  1. Du er så flink på slike kort som dette, Heidi,
    og dette var nydelig som alltid - fint design :))
    Ønsker deg en flott morsdag!

    SvarSlett
  2. Nydelig som alltid og likte dette spesielt godt, flotte avstemte frager og oppsett:)

    SvarSlett