torsdag 29. desember 2016

Til alle mine følgere.

For meg har 2016 vært ett år med mye sykdom.
Har prøvd å følge opp bloggen min etter beste evne, fordi jeg har hatt lyst til det.
Det var for min del enten det eller å slette den.
Liker godt å blogge og ikke minst å følge alle andre flinke bloggere.
 
Jeg vil takke alle dere som har tittet innom meg i alle disse årene og spesielt i år.
Setter så stor pris på deres tilbakemeldinger og koselige kommentarer.
Håper 2017 kan bli ett like så bra år for oss alle.
Helsemessig håper jeg at neste år skal bare bli bedre.
 
Så til alle der ute vil jeg takke for året som har vært og lykke til med året som kommer.
Må det bli ett kreativt og helsemessig bra år for oss alle.
 
Stor nyttårsklem fra Heidi:)

4 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg!

    Scrapping skal være lystbetont, og det går i bølger hvor mye tid og energi vi har. Det har vært varierende med oppdateringer hos meg også. Men med et nytt år får vi lyst til å være kreativ igjen.

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg:) Og håper på et fint scrappeår og mindre sykdom:) Kjekt å følge deg og titte innom, masse flott inspirasjon fra deg.

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til deg. Håper på bedre helse for deg i 2017 og at du har energi og lyst til å dele ein del av kreativiteten din her i bloggen.

    SvarSlett
  4. Hei, ønsker deg et riktig kreativt år, med god helse. Tusen takk for alle gangene du har kikket innom bloggen min, og lagt igjen en liten kommentar, det blir satt stor pris på. Jeg er nok ikke så flink til å legge igjen spor etter meg, selv om jeg ofte er innom bloggene til de jeg følger. Kansje det får vere mitt nyttårsforsett i år :)
    Klem Anita

    SvarSlett