fredag 25. november 2016

Luestrikk.

I dag hiver jeg meg rundt og viser noen av luene jeg har strikket for lenge siden.
Tar bilder av alt men har ikke hatt noe særlig tid å vise frem.
De to første her er strikket i Alpakka/ull til bonusbarnebarna.
 Disse to er strikket i Merino extra fine til to søte jenter.
 Denne luen strikket jeg til min herlige svigerinne fra Tailand.
Er strikket i PT5 fra Rauma.

Den siste her er jo nisselue og nå husker jeg ikke helt hvem som fikk.
Den er strikket i PT3 og tovet.

 De to siste her er strikket i Alfa.
Den ene fikk min bestemor og den andre en venninne.
 Regner med at alle holder seg varm på hodet og ørene.
Tusen takk for at akkurat du titter innom.
Takk for koselige kommentarer på forrige innlegg.
Ønsker alle en fortsatt fin fredag. Klem Heidi:)


1 kommentar:

  1. Wow så mange flotte forskjellige luer du hadde laget, disse blir gode nå i vinterkulda:)

    SvarSlett