fredag 30. september 2016

Julekort.

Tusen takk for alle koselige kommentarer som dere har skrevet til meg her.
Setter utrolig stor pris på alle sammen.
 
Tid for ett julekort til her hos meg.
Dette laget jeg faktisk i fjor når jeg var på Papirfesten i Stavanger.
De har 10 års jubileum denne helgen og skulle så gjerne vært der.
Men for meg er det arbeidshelg. Det må komme noen penger inn også.
Må jo ha så vi kan bruke litt på denne koselige hobbyen våres.
Tusen takk for at akkurat du titter innom.
Ønsker med dette alle der ute en fantastisk og kreativ helg.
Klem Heidi:)

2 kommentarer:

  1. De er så flotte disse julekortene dine, Heidi! Får sånn julestemning av å titte på dem :))
    God arbeidshelg til deg!

    SvarSlett
  2. Et herlig kort til å komme i julestemning.
    Mange flotte detaljer her:)

    SvarSlett