fredag 10. juni 2016

Viser hvordan jeg lager sjablong.

Veit ikkje om dette kvalifiserast som ein toturial men eg prøve no eg.
Diesen eg har brukt e denne frå Sizzix. Dette e ein pakke på tre, men eg har brukt den te høyre.
So har eg brukt Sjablongplast som ein får kjøpt i hobbybutikkar.
Sveiva denne i gjennom min Cuttelbug.
'
 Slik ser sjablongen ut.
 Har lagt den oppå eit motivpapir.
Her kan ein bruke maling, glimmermist, eller anndre medier.
 Valgte å bruka strukturpasta og har smørt detta utover med en malekniv.
 Når ein tar av sjablongen har papiret fått ein fin opphøyd struktur.

 Før dette har tørka har eg valgt å strø på glitter.
Lar da ligga litt so da får festa seg.
 Slik ser da ut med glitter.
 Då e da klart og fester dette te eit kort.
 Pynta litt med blomster og bling.
Eit flott kort te ein kvar anledning.
Joy e stansa ut med mosegummi.
So litt glitter på blomstane heilt te slutt.
Håpa dette va forståelig og kan inspirera nåken te å bruka diesane litt annerledes.
Lykke til !!
Takk for kommentarer på forrige innlegg.
God fredags kveld te alle. Klem Heidi:)

3 kommentarer:

  1. Så smart måte å bruke dies på. Tusen takk for flott tutorial!
    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en flott tutorial! Jeg er dessverre ikke noe god på sånt, men kanskje jeg skal prøve meg likevel...? :)
    klem Unni

    SvarSlett