torsdag 2. juni 2016

Kort til en 100 åring.

Hvordan lage ett kort til en som fyller 100 år.
Ja det var neimen ikke lett.
Denne karen er en vel dekorert mann etter krigen.
I Normandie var han med og kjempet.
Jeg falt mest på å bruke bilde av han. Jubilanten ble meget fornøyd.
Det er lenge siden jeg har brukt bloggen min så masse som jeg har gjort i det siste.
Har vert litt kjekt å lese litt i andre sine blogger også.
Føler litt at jeg får en annen type inspirasjon, litt roligere liksom.
Setter i vertfall stor pris på dere som skriver hilsener her til meg og jeg er jammen blitt
flinkere til å legge igjen spor etter meg jeg også.
Takk til alle flinke bloggere der ute :):)
Klem Heidi:)


1 kommentar:

  1. 100 år, det er en pen alder! :) Kjempestilig kort du har laget til jubilanten! Smart å bruke bilde av han, klart det var populært. Mer personlig kan det jo ikke bli :)
    Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min!
    klem Unni

    SvarSlett