tirsdag 21. juni 2016

Babyboks til gave.

Da var det en liten stund siden siste blogginnlegget her.
Det har vert en begivenhetsrik tid de siste ukene.
Butikken jeg jobber i har flyttet til nye og større lokaler
og det har vert mange lange dager og mye arbeid.
Når nyåpningen var i gang så reiste jeg og min mann til Bodø.
Der har vår datter Stine gått på skole i tre år og kunne på fredag kalle seg for sykepleier.
Synes det er fantastisk at de unge velger ett yrke som omfatter å passe på ung
eller gammel når de er på sitt sykeste, mest sårbare og når de blir friske.
Vi trenger mange slike i landet vårt.
 
Denne boksen var i utgangspunktet rosa nede og stripete oppe.
Har bare pyntet den på midten og oppå lokket.
Fikk endelig brukt babysko diesen min.
Oppi denne hadde jeg en kjole jeg hadde strikket, men som ikke ble tatt bilde av.
Ja, er ikke det veldig irriterende, for kjolen var såååå søt.
 Dette ble gave til revisoren min når han ble pappa.
Så hyggelig at akkurat du titter innom.
Klem Heidi:)

2 kommentarer:

  1. Så nydelig boksen ble!
    Flott pynting!
    Boksene i ditt forrige innlegg er også flotte!
    Tenk at en vanlig metallboks kan bli så fin :))

    SvarSlett
  2. Nydelig babyboks! Vakkert pyntet og skodiesen supersøt!
    Gøy når barna setter seg mål og når dem:-)Gratulerer!
    Et fint yrke å være sykepleier.

    KLem Laila.

    SvarSlett