torsdag 19. mai 2016

Noen 10x10 kort.

Da ble det en del 10x10 kort på meg her i dag.
Med farten som jeg legger ut ting her i bloggen min og visst jeg bare skulle tatt ett bilde om gangen så kunne jeg ha holdt på i noen år tenker jeg.
Har veldig mange kort jeg ikke har vist frem enda. Det er snakk om flere hundre.
Her er nå noen som er en stund siden ble laget.
Har bare brukt rester her som på de fleste 10x10 kortene mine.
Jeg har ingen egen kurv til rester for der er ingen.
Liker å få bruke rester etter hvert og jobber effektivt med det hver gang jeg lager noe.




Tusen takk til dere som titter innom og legger igjen koselige spor etter dere.
Klem Heidi:)

4 kommentarer:

  1. Nydelige småkort med herlige detaljer!
    Flinke du som får brukt opp restene dine med det samme :))
    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Så lekre kort dette var! ♥

    Ser at jeg ofte ender med å lage kort av reste-papirer, heller enn å ta av de nyeste arkene jeg kjøper. Akkurat som om de må ligge og modnes litt.

    SvarSlett
  3. Oi så mange, og så flotte alle sammen! Så flink og produktiv du er, Heidi!
    klem Unni

    SvarSlett