lørdag 21. mai 2016

Kort i 12x12 cm.

Liker så godt denne størrelsen på kortene.
Er liksom ikke for stor men heller ikke for liten.
Disse ble laget når jeg ryddet i alle papirene mine og
er ikke typiske farger jeg liker å bruke.
Har også prøvd å bruke dieser og embossing foldere som har fått litt støv på seg.
Og ikke minst bruke opp noen av de blomstene som kanskje har gått litt i glemmeboken.
Dette er veldig enkle kort som ikke tar all verdens tid.





Til dere som tar dere tid å titte innom med koselige tilbakemeldinger, takk:)
Håper alle har en fin og kreativ lørdag.
Klem Heidi:)

3 kommentarer:

  1. Så nydelige kort, og alle de flotte detaljene du har plassert på! Mine favoritter: det turkise og det siste hvite :))
    Kan se dette er en kjekk størrelse på kort, må kanskje forsøke den selv også...
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Takk for inspirasjon til å bruke embossing-plater. Jeg glemmer jo å bruke ting jeg har kjøpt over tid, og som jeg "bare måtte" ha.

    Flotte kort!

    SvarSlett
  3. Her var det mange nydelige kort på en gang! Så fin måte å få brukt opp rester og ting som har ligget og støvet ned. Vi har vel endel av det alle sammen :)
    klem Unni

    SvarSlett