søndag 18. oktober 2015

Noen tanker og notisbøker.

Var på treff i helgen på Søfteland og storkoste meg med en hel masse.
En søt dame sa til meg at hun var ofte innom bloggen min for å se etter inspirasjon.
Dette varmet mitt hjerte og har fått meg til å tenke litt.
Vi søker alle etter inspirasjon mange plasser i sosiale medier.
Jeg har selv vert trofast til mine bloggfavoritter og titter ofte innom.
Det jeg kanskje glemmer litt i farten er å legge igjen et spor etter meg. Det er da ingen som vet at jeg bare tittet innom. Synes selv at det er koselig med kommentarer.
Kanskje de små ordene en legger igjen kan bety mye for den som blogger.
Vi kan vel alle by litt på oss selv for å glede andre.
Har ikke vert like trofast mot min egen blogg. Sier ikke at det er  der jeg er på vei heller,
men jeg skal jammen prøve å holde bloggen min mere oppdatert heretter.
Ser at mange bruker facebook og instagram i stedenfor blogg.
Bruker vi ikke bloggene så mister vi de.
Selv synes jeg blogger er koselige å lese.
Ble et langt innlegg dette men, men.
 
Tror aldri jeg blir ferdig med notisbøkene mine.
Har laget så utrolig mange etter hvert at jeg har mistet tellingen.
Her er nå tre stykker og det er en liten stund siden de ble laget.


Tusen takk til dere som titter innom.
Ønsker alle en fortsatt fin søndag.
Klem Heidi:)

4 kommentarer:

  1. Lekre notisbøker. Og , ja, det er alltid kjekt med kommentarer :)
    Synes også det er best å legge kortinnlegg i egne hobbyblogger.

    SvarSlett
  2. Flotte notisbøker du lager!
    Er enig i at det er veldig kjekt å få kommentarer på det en lager, men det er også kjempekjekt å gi kommentarer tilbake når en ser prosjekter som en synes er fine og er til inspirasjon :))

    SvarSlett
  3. Flotte notisbøger. Er enig i at det er hyggeligt med en kommentar, men nogen gange render tiden fra en. :-) Men jeg prøver at få kommenteret hos dem jeg kigger ind til

    SvarSlett
  4. 3 lekre notisbøker!
    Jeg er helt enig med deg og de andre som har kommentert her, det er veldig hyggelig med kommentarer. Både å gi og å få :) Jeg prøver å følge opp så godt jeg kan de bloggene jeg følger fast. Når jeg først er innom legger jeg gjerne igjen en liten hilsen. Også enig i at det er mye hyggeligere med blogg enn instagram og facebook. Jeg er ikke på facebook, men jeg er på instagram. Legger ut kortene mine der også, men som regel flere bilder og mer tekst i bloggen. :)
    Fortsatt fin søndag!
    klem Unni

    SvarSlett