torsdag 19. mars 2015

Påskeegg til mine svigersønner!!!

Påsken nærmer seg ganske fort og jeg får nok ikke laget noen påskeegg i år.
De to her laget jeg til påsken i fjor til mine to kjekke svigersønner.
Jeg har krøllet sammen metalltape før den er limt på egget.
Deretter har jeg malt de med maling og tørket bort noe.
Klattet litt med andre farger her og der.
Brukt mye metallpynt, chipboardbokstaver og dieser fra Sizzix.
Guttene ble nå fornøyde med resultatet og det teller vel mest.



Tusen takk for kommentarer på forrige innlegg.
Gleder meg som bare det til helgen, for da skal jeg på Scrappetreff med 
mange herlige damer og bare  kose meg.
Klem Heidi:)

3 kommentarer:

  1. Så stilige påskeegg.
    Så fine de maritime kortene under her også.
    Lekkert.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Så tøffe påskeegg! Skikkelig kule begge to! Og de kan jo brukes igjen og igjen :)
    klem Unni

    SvarSlett