søndag 22. februar 2015

Enda flere Notisbøker.

Håper alle har en fin søndag.
Etter arbeidslørdag i går, er det jammen meg godt å slappe av og nyte fridag.

Her har jeg 10 notisbøker til å vise dere. Er jammen i en rekke av flere.
Prøver å lage de litt enkle og ikke minst å få brukt opp litt rester av både papirer, blomster og andre småting som hoper seg opp i flere bokser rundt omkring.
Tar litt innimellom og sprer utover og leiter litt så finner jeg jammen meg mye rart.
Tror nok at det er flere som kjenner seg igjen der.
Håper dette kan være litt til inspirasjon for andre.




Takker for koselige kommentarer på forrige innlegg.
Klem Heidi:)

2 kommentarer:

  1. Enda flere fantastisk flotte notisbøker. Like nydelige alle som en. Kjempefin måte å få brukt opp rester og ting og tang man ikke har fått ryddet på plass :) Takk for inspirasjonen!
    klem Unni

    SvarSlett
  2. De er rigtig fine alle sammen. Jeg tror, at vi alle har rigtig mange rester, der bare venter på at blive brugt - derfor en super god inspiration.

    SvarSlett