mandag 2. februar 2015

Dåpskake og fire konfirmasjonskort

Tusen takk for kommentarer på forrige innlegg.
Her er dåpskaken jeg laget i helgen til mitt første barnebarn.
Var utrolig kjekt å lage kake igjen, men vet at det blir lenge til neste gang.
Har noen fingrer og hender som ikke liker dette.
Det er sukkerbrødbunn med hjemmelaget bringebærsyltetøy og vaniljekrem.
Marsipanlokk og pynten er i fondant.
Bildet har min datter kjøpt på nett.
Dåpskortene jeg laget får komme senere. noen har jeg ikke tatt bilde av, men kan jo låne tilbake litt.

Så kommer fire konfirmasjonskort. 
Må innrømme at de er fra i fjor, men kan vel være til litt inspirasjon allikevel tenker jeg.



 Ønsker alle en fortsatt fin mandagskveld.
Klem Heidi:)

3 kommentarer:

  1. Så lekker en kake! Den var det mye arbeid med!
    Og nydelige konfirmasjonskort, lekkert pynta.
    Klem, Berit

    SvarSlett
  2. Utrolig mange flotte kort du har laget! Kaka var også lekker!
    Gratulerer så mye som bestemor :) Jeg ble bestemor til en liten gutt i november. Det er så koselig.
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  3. Wow for en fantastisk flott kake! Jeg vet det er mye jobb med sånne, for det hender jeg hjelper datteren min som også driver litt med kakedekorering.
    Nydelige konfirmasjonskort! Like flotte alle sammen :)
    klem Unni

    SvarSlett