onsdag 21. januar 2015

Hentesett og babyshower.

Tusen takk for kommentarer dere legger igjen her hos meg.
 
Jeg ble mormor i Oktober til en søt liten jente og da strikket jeg dette hentesettet.
Det er mønster fra Dale og strikket i babyull.



Her er en muffinsbleiekake jeg laget til babyshower som ble arrangert.
Utrolig morsom å lage.

 Kofferten var til å ha hentesettet i og ble veldig godt mottatt.
Som dere ser så heter jenta Amanda.
 Og da måtte vi selvfølgelig lage til en liten koffert slik at storesøsteren hadde en og.
Ønsker alle en fantastisk fin onsdag.
Klem Heidi:)

1 kommentar:

  1. Gratulere som mormor igjen, så utrolig kjekt å bli besteforeldre til disse små. Og et nydelig hentesett du hadde strikket, stilig muffens kake.Denne varianten har jeg ikke sett før. Og ikke minst en flott koffert til storesøster.Ha en fine torsdag, klem Bente:)

    SvarSlett