søndag 30. mars 2014

Rammekort.

Var på scrappetreff  med mange herlige damer lørdag, på Søfteland.
Der laget jeg dette rammekortet. 
Fikk flest stemmer på dette og vant en fantastisk premie.
En korg full av scrapperier og litt annet. Heldige meg. 
Fikk låne mal til dette av Monica som satt ved siden av meg.
Her har jeg brukt papir fra Pion, diverse blomster, fugler, fuglebur og metallhjørner.
Teksten har jeg skrevet ut fra data.
 


 
Her ser en litt åssen kortet ser ut inni og litt av baksiden.
Tusen takk for koselige kommentarer på forrige innlegg.
Ønsker dere alle en fortsatt fin  søndag. (her skinner solen)
Klem Heidi:)

8 kommentarer:

  1. fantastiskt lekkert kort Heidi....den premien fortjente du.....:)

    SvarSlett
  2. Såå lekkert! Ikke rart du fikk premie for dette :) Flotte detaljer og ark.
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  3. Sååååå lekkert :)
    Herlig med alt sølvet du har brukt.
    Lekkert pyntet på alle sider.
    Ønsker deg en fin uke
    Klem Connie

    SvarSlett
  4. Nydelig rammekort og ikke rart du fikk flest stemmer, klem bente:)

    SvarSlett
  5. Fantastisk lekkert rammekort !!

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  6. Kjempelekkert rammekort i nydelige farger
    og flott pyntet. Klem.

    SvarSlett
  7. Aldeles nyydelig! Skjønner godt at du fikk flest stemmer, du hadde fått min også hadde jeg vært der! Lekkert!
    klem Unni

    SvarSlett
  8. Nydeleg rammekort :)
    Flotte papir, blomster og pynt.

    SvarSlett