mandag 11. november 2013

Litt mere jul!

Tusen takk for koselige kommentarer på forrige innlegg.
Blir satt stor pris på her hos meg.
 
Da har jeg et julekort til å vise dere.
Dette er laget for en stund siden.
Motivet er fra Bildmålarna og er fargelagt med Distress.
Papiret her er fra Panduro.
På kanten er det brukt snøfnuggpunch fra MS.
Skøytene er dies fra Marianne Design, det er også pynten oppe på siden.
Stempelet må jeg ærlig innrømme at jeg ikke vet hvor er fra.
Ønsker dere alle en fortsatt fin mandag.
Klem Heidi:)

8 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laga. Flott skøytedies du har brukt.
    Liker stilen din, så nå har eg lagt deg til i blogglista mi. Og så er det jo hyggelig med besøk av deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  2. Dette var helt nyydelig! Jeg liker så godt blå julekort :) Lekre dies, søtt motiv, nydelig pyntet!
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Åå så søtt motiv - og skjøyte-diesen passet perfekt til! Det er så fint med blått og hvite snøkrystaller, da blir det god vinterstemning :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  4. Nydelig kort...knall den skøytediesen......klemz

    SvarSlett
  5. Nydelig blått julekort, kjempesøte skøyter :)
    Stemplet ditt kommer fra North Star Stamps.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. Nydelig julekort i lekre farger :)
    Lekker pynting med den skøytediesen og det skjønne motivet.

    Klem Jorill

    SvarSlett
  7. Nydelig julekort i blått!
    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig julekort :)
    Lakker.
    Klem Connie

    SvarSlett