mandag 25. november 2013

Julekort og Marius genser.

Er en stund mellom hvert innlegg her hos meg.
Takk til dere som legger igjen koselige hilsninger.
 
Dette kortet laget jeg på treff på Søfteland.
Kortet er dobbelt med sølv helt bak.
Har brukt dies fra Spellbinder.
Teksten er fra Kort og Godt, blomstene er fra Storyteller.
Stjernene er kjøpt i butikk hos Hobbykjelleren.
 
 Denne Marius genseren har jeg strikket for min bestemor
som skal gi den til en av sine oldebarn.
Den er strikket i Sandnes sitt nye garn Merinoull og er helt fantastisk.
Måtte jo strikke en lue når jeg først var i gang.
Gutten og mammaen var veldig fornøyd og det er alt som teller.
 
Ønsker dere alle en fortsatt fin mandagskveld.
Klem Heidi:)

12 kommentarer:

  1. Super smukt kort.
    Sikke dog en flot trøje.

    SvarSlett
  2. Kortene man lager med nesten bare dies er sååå stilfulle og lekre! Flink til å strikke er du også :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  3. Nydelig kort og lekker genser, det garnet må jeg prøve.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Lekkert kort og nydelig genser!! Utrolig fine dies og layout på kortet:-)
    Flink til å strikke er du og:-)

    Ha en fin uke!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Nydelig kort! Lekkert med hvitt og sølv, og så stilig med litt rødt!
    Så flott genser! Jammen mange år siden jeg strikka mariusgenser! Jeg strikka masse før, nå strikker jeg ingenting lenger.
    klem Unni

    SvarSlett
  6. Nydelig kort i hvittt og sølv og så ble det ekstra vakkert med det røde innslaget, klem bente:)

    SvarSlett
  7. Kortet er aldeles nydelig.
    Så fint med diesene og det lille røde.
    Genseren ble knallfin.

    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  8. Et nydelig kort og genseren var kjempeflott!

    SvarSlett
  9. Nydelig kort, så lekre dies og flotte stjerner. :)

    Så fin genser og lue da!

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  10. Nydelig - begge to!
    Ønsker deg ei trivelig førjulstid!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  11. Nydelig kort og lekker genser!

    SvarSlett