mandag 14. oktober 2013

Til den kuleste gutten!

Skal si tiden flyr av gårde, trodde ikke det var så lenge siden siste innlegg her.
Har drevet med andre ting enn blogging i det siste.
Strikker på babykjole for øyeblikket.
 
Her kommer et kort jeg laget på treff for litt siden.
Papir fra Papirdesign. Tekster fra Kort og Godt.
Den store fotballen og stjernene oppe til høyre er en dies fra QuicKutz
De andre stjernene er dies fra Sizzix. Filmstripen er dies fra Die-namics.
 

Tusen takk for så mange herlige kommentarer på forrige innlegg.
Klem Heidi:)

Har ikke vert så aktiv med kommentarer i blogger heller men kommer sterkere tilbake.

11 kommentarer:

  1. Rå stilig fotballkort :)
    Stilig pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Dette kortet digger eg eg....:)

    SvarSlett
  3. Skikkelig kult guttekort. Så fine spreke farger og detaljer. Helt knall,Heidi :)

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  4. Skikkelig kult og flott guttekort!

    SvarSlett
  5. Kjempestilig guttekort.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. Stilig og tøft guttekort!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  7. Kjempestilig fotball-kort! Tøffe og kule detaljer :)
    klem Unni

    SvarSlett
  8. Kult og tøft guttekort!!

    Klem Mette

    SvarSlett
  9. Stilig og kult guttekort,Heidi! Gøye detaljer. Dette likte jeg veldig godt :-) Klem Carmen

    SvarSlett
  10. Så kult! Deilig med litt farger, det er jeg så altfor dårlig på å bruke!
    Sees vi på Søfteland? Er ikke lenge igjen nå! ;)
    Fin helg til deg..

    SvarSlett