onsdag 31. juli 2013

Bare restekort 10x10cm.

Tusen takk for alle koselige kommentarene dere har lagt igjen her til meg.
Blir satt utrolig stor pris på.
 
Har brukt litt tid på dette her men hadde så utrolig masse rester og kartong jeg ikke bruker så hvorfor ikke lage mange 10x10 kort, de er kjempe populære.
Noen av bildene er nå så som så men......pytt sann det får være slik.
Jeg skulle egentlig legge ut alle 100 som jeg har laget men innlegget her blir så langt at det ville nå neimen meg ikke vært noe morsomt å bla seg gjennom.
Derfor får resten av småkortene komme en dag senere.





Ønsker alle en fantastisk fin og kreativ dag.
Klem Heidi:)

10 kommentarer:

  1. Sikke mange fine restekort.

    SvarSlett
  2. Nyyyyyyydelige kort alle sammen , ha en fin dag

    Klem Winnie

    SvarSlett
  3. Helledussen kor mange flotte kort....du har vore driftig....klem

    SvarSlett
  4. Oj - så flink du har vært! Det har lett for å bli litt rester, men dette var en kjempefin måte å bruke de på :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  5. Så mange flotte mini kort! Alltid kjekt å ha noen slike på lur og greit å bruke litt rester innimellom.

    SvarSlett
  6. Kjære vene, så mange kort! Og like flotte alle sammen! Så flink du har vært!
    klem Unni

    SvarSlett
  7. Fy søre så mange flotte småkort du har laget,de der får nok bein å gå på.
    Knallflotte alle sammen .

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  8. Jøye meg, så produktiv du har vert :)

    SvarSlett