torsdag 20. juni 2013

Et enkelt kort i dag.

Jeg ga Kjersti en utfordring om å lage et kort uten blonder og blomster.
Da måtte jeg jo lage et selv også og her kommer mitt kort.
Diesen i midten her er fra Marianne Design, bak denne har jeg kuttet ut en oval
og bakerst brukt dies fra Spellbinder.
Teksten fra Norsk Stempelblad er delt opp og trykt ut med punch fra EKSuccess.
Tagene som jeg har skrevet på er fra Magnolia.
Papiret er fra Maja Design. Ellers har jeg brukt bånd, noe bling
og damen på båndet er fra Kort og Godt.
 
Takker for koselige kommentarer på forrige innlegg.
Ønsker dere alle en fortsatt fin torsdag.
Klem Heidi:)

8 kommentarer:

  1. et stilrent og vakkert kort.
    klem bente:)

    SvarSlett
  2. Så flott og stilgt kort. Så fint å bruke dieser til " motiv" sånn.
    Veldig kjekkt at du utfordret meg,lærte noe nytt jeg med dette :))

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  3. Det ble et nydelig kort!! Er såå fint med vakre diesene du har brukt:-)

    Ha en fin sommerdag!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Et nydelig kort. Jeg prøver også innimellom å lage kort uten blomster, spesielt hvis det skal sendes pr post, men må tenke litt nytt da.

    SvarSlett
  5. Så stilig! Ingen problem med kort uten blonder og blomster når man kan bruke så flotte dies :) Det ble helt nydelig!
    God helg :)
    klem Unni

    SvarSlett
  6. Dette klarte du jo bra, nydelig kort i så lekre farger!
    Håper du har en fin sommer så langt!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for hyggelige ord i hula mi :)
    Må si meg enig i kommentarene over hær, utrolig stilrent og flott kort :)
    Ha ei fortsatt fin og kreativ helg :)
    Lille

    SvarSlett