tirsdag 21. mai 2013

Konfirmasjonskort igjen!

Har en del konfirmasjonskort jeg ikke har fått vist enda så håper ikke dere er lei enda.
Må si at dette er en stund siden jeg laget og glemte å
notere i boken hvor alt jeg har brukt kommer fra.
Diesen jeg har brukt her er fra Marianne Design.
Ellers så får kortet tale for seg selv, jeg husker bare ikke resten.

 
Her har jeg også laget ett 10x10 kort av noen rester.
Teksten her kommer fra Kort og Godt.
Sommerfuglene er MS Punch.
Er så koselig å lese alle flotte kommentarer dere legger igjen her hos meg.
Klem Heidi:)


7 kommentarer:

  1. Rigtig nydelige kort. Fine detaljer.

    SvarSlett
  2. Så fin fargekombinasjon! Lekkert pyntet :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  3. Nydelige kort i fine farger, flotte detaljer.
    klem bente:)

    SvarSlett
  4. Jeg husker aldri å notere hvor tingene jeg bruker er fra, er helt håpløs sånn! Så jeg bryr meg ikke om andre ikke ramser det opp heller :) Uansett hvor materialene kommer fra, det var et nyydelig konfirmasjonskort! Nydelig det lille kortet også, så flink du er til å bruke opp restene!
    klem Unni

    SvarSlett
  5. Aldeles nydelige begge kortene.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  6. Nydelige konfirmasjonskort )
    Så fint og delikat pyntet.

    Lekkert de under her også.
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Nydelig kort med flotte detaljer.
    Klem, Merete

    SvarSlett