mandag 15. april 2013

Resultat av Copic kurs.

Skal si jeg koste meg på Copic kurs  med Jill og Kreativ Scrapping på lørdag.
Her er resultatet av mitt motiv fargelagt med tusjene.
Det herlige motivet er fra La La Land.
Papirer som er brukt er fra Maja Design,blonde fra Kort og Godt.
Teksten er fra Storyteller.
Sommerfugler er MS Punch og litt bakom har jeg brukt en bit av den store klokken til TH.
 Trenger nok litt mere trening, men ble da ganske fornøyd.
Tusen takk til dere som titter innom og legger igjen koselige ord.
Ønsker dere en fin mandagskveld.
Klem Heidi:)

15 kommentarer:

  1. Rigtig flot farvelagt. Smukt kort.

    SvarSlett
  2. Wow så flott du har fargelagt! Dette har du teken på! Nydelig kort, så lekkert pyntet.
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Supert fargelagt det søte motivet!! Enig med alle før meg:-)
    ....et Nydelig kort!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Kanonfint fargelagt, og eit nydeligt kort...:)

    SvarSlett
  5. Så flott fargelagt motiv og nydelig kort, likte godt den blonden du hadde brukt rundt motivet, klem bente:)

    SvarSlett
  6. Nydelig kort og flott fargelegging. Klem fra Anne-Elisabeth

    SvarSlett
  7. Må si meg enige med de andre at dette er et nydelig kort og flott fargelagt. Koselig motiv og lekkert pyntet.
    Klem Kari.

    SvarSlett
  8. Kjempe søtt kort og fiiiiiint fargelagt!!! Morro å gå på kurs! Flink er du:)

    SvarSlett
  9. Nydelig kort:) Flott stempel, fint pyntet og herlige farger:) Det var mye fint i bloggen din, jeg legger meg til som følger:)
    Klem Henriette

    SvarSlett
  10. NYDELIG, DU ER DYKTIG HEIDI. Likte veldig godt kortet ditt. Du får til å lage harmoniske og delikate kort. Motivet som er fargelagt har vi sett på flere ganger. Og fargeleggingen din synes vi du skal være super stolt av.
    Takk for at du delte det med oss.
    Vi håper du blir super fornøyd med dine nye COPIC barn og at du finner glede i dem i lang lang tid fremover.
    Følger deg og gleder oss til å se ditt neste motiv.
    Kanskje kommer det noe spennende med de andre produktene også :-)

    SvarSlett
  11. Nydelig kort, og kan tenke meg at det var et flott kurs!!!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  12. WWWWWWWWWooooooWWWWW Heidi!!!
    Gurimalla så flott dette var!
    Dette er helt perfekt fargelagt og man kunne virkelig ikke tro du hadde gjort noe annet. Jeg blir målløs og STUM av beundring, og for dere som kjenner meg vet at når jeg blir stum er det jammen spesielt ♥
    Så glad for å se dette, og gleder meg til å se neste.
    Stor, varm Copic klem fra Jill

    SvarSlett
  13. Sååå nydelig, Heidi.
    Knallflott fargelegging og nydelig pyntet kort.
    Du er bare såå dyktig !

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  14. Så lekkert, nydelig pyntet og flott fargelegging.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  15. Så flott motivet ditt ble, Heidi!! Lekkert, og kortet ditt også!! Nydelig!! Jeg har ikke laget kort av mitt enda.... :)
    Klem fra Jannhild

    SvarSlett