tirsdag 5. mars 2013

Gratulerer med dagen!

Da har jeg prøvd meg på et kort med denne søte jenten fra Saturated Canary.
Motivet er fargelagt med tusjer.
Er litt mere usikker på hvor papiret kommer fra.
Bak motivet har jeg brukt dies fra Tim Holtz.
Blonde, blomster, halvperler og fjær.
Teksten kommer fra Kort og Godt.
Takk til dere som er innom og legger igjen koselige spor ettter dere.
Setter stor pris på det.
Har vært lite blogging på meg i det siste, men titter innom blogger etterhvert.
Klem Heidi:)

8 kommentarer:

  1. Nydelig kort i så fine farger.
    Nydelig pyntet og så flott du har fargelagt motivet.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Et lekkert kort, flott oppsett og den nydelig fargelagt motiv, klem bente:)

    SvarSlett
  3. Så fint oppsett det var på dette kortet. Kjempefint motiv og lekre detaljer :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  4. Nydelig! Likte godt oppsettet! Lekkert pyntet, flott med fjær!
    klem Unni

    SvarSlett
  5. Nydelig kort Heidi! Lekre farger du ahr brukt, og motivet er jo så flott fargelagt!
    God helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Nydelig og delikat kort :)
    Herlige farger og motiv.
    Takker for alltid så hyggelige kommentarer hos meg.

    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Nydelig kort, kjempefint motiv, farger og pynting.
    Klem Sissel

    SvarSlett