torsdag 21. februar 2013

Nyt dagen den er din!

Et blått kort fra meg i dag.
Bildet er fra de nye arkene til Kort og Godt.
Papirene og blomstene kommer fra Papirdesign.
Teksten på det øverste kortet er fra Staz.
Teksten på det lille kortet er fra Kort og Godt.
Ellers så har jeg brukt blondeserviett, blonde, litt bling og svirlen er fra en punch.
15x15 det øverste her.
 
 Og restene av papiret ble jammen meg et 10x10 kort.
Kjekt å bli kvitt rester og ha et lite kort på lur.
Tusen takk snille dere for koselige kommentarer.
Ønsker dere alle en flott torsdagkveld.
Klem Heidi:)

9 kommentarer:

  1. Åå så lekkert! Nydelige papirer og blonde, og flotte detaljer :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  2. Super flotte kort begge to.

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du var innom bloggen min, å at du har lakt igjenn en hyggelig komentar. Så nå har jeg tatt en titt. Nydelige kort. Likte god dette blå og restekortet. Takk for titten kommer innom senere. Klem Monics

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Wow! Så nyydelig!
    klem Unni

    SvarSlett
  8. Nydelig kort, flott oppsett og disse herlige nye arkene fra Papirdesign, klem bente:)

    SvarSlett
  9. Så nydelig kort Heidi, lekkert med blått!
    God søndag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett