fredag 20. juli 2012

Angel.

Jeg tok et kurs på sparket når jeg var på treff. Dette er jo en stund siden da,
men bedre sent enn aldri tenker jeg.
Her skulle vi jammen meg lage en LO, ikke min sterkeste side.
Det var Vibeke som hadde dette kurset og jeg synes det var kjempemoro.
Hun viste oss litt forskjellig med Distress Stains.
Slik ble nå mitt resultat.
Jeg hadde ikke med meg bilde, men fikk et herlig motiv av Carmen.
 Her ble ostekluten fargelagt og brukt til blomst.
 Bånd som ble farget med DS og glimmermist.
 Og til slutt her, litt silkepapir har også fått farge.
Tusen takk for kommentarer,det er koselig lesing.
Ha en fin dag. Klem Heidi:)

3 kommentarer:

  1. Artigt kort...nydelige farger og pyntet....:)

    SvarSlett
  2. Dette kortet likte jeg veldig godt.
    Fargerikt men med flotte og harmoniske overganger.
    Spennende kort

    SvarSlett