mandag 2. april 2012

Enkle konfirmasjonskort til gutt.

Da har jeg fått ny data og for en herlig verden det er.
Bare det å legge ut noe her i bloggen går som en drøm.
Om jeg blir flinkere å legge ut oftere vil jo vise seg.

På det øverste kortet har jeg brukt restepapir.Motivet er fra Kort og Godt.
Teksten husker jeg ikke hvor er fra. Kjettingen er en punch fra EK Success.



Restepapir her også. Jakken er  fra Kort og Godt.
Vet ikke hvor denne teksten kommer fra heller.
Tannhjulene er Tim Holtz.

Ønsker dere alle en fin dag og takk til dere som titter innom.
Setter alltid pris på koselige kommentarer.

3 kommentarer:

  1. Hei på deg :-)
    Og velkommen tilbake til denne virituelle verden :-) Kjempe flotte kort du har laget. Digger den kjetting punchen. God påske til deg og dine.
    Klem fra Meg

    SvarSlett
  2. Skikkelig flotte konf.kort du har laget.
    Flotte friske papirer og tøff pynting.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Tøffe kort.......god påske til deg......:)

    SvarSlett